Reklamuotojo vadovas: bendradarbiavimas su trečiosios šalies partneriu

Įvadas į reklamavimą prisijungus ir „AdWords“

„AdWords“ – tai „Google“ reklamavimo produktas, kurį naudojant „Google“ arba partnerių svetainėse pateikiami skelbimai produktų ar paslaugų, panašių į jūsų siūlomas, ieškantiems žmonėms. Reklamuodami su „AdWords“ galite pasiekti naujus klientus būtent tuo momentu, kai jie ieško jūsų tipo produktų ir paslaugų. Galite pasirinkti būti apmokestinti už paspaudimus, parodymus arba konversijas pagal vykdomos kampanijos tipą.

Kai skelbimai rodomi, teikiame našumo duomenis, kad trečiosios šalies partneris galėtų stebėti, kas naudinga ir kas ne. Naudojant „AdWords“ pateikiama daug ataskaitų, siekiant padėti jums tiksliai išanalizuoti investicijų į reklamavimą grąžą ir leisti trečiosios šalies partneriui atlikti koregavimus, norint optimizuoti, kad sulauktumėte kiek įmanoma didesnės grąžos.

Be „Google“ paieškos, skelbimus galite rodyti ir „Google“ partnerių svetainių (vietų, kuriose tikriausiai pastebėjote pranešimą „Google“ pateikiami skelbimai“), įskaitant „YouTube“, tinkle. Šiame tinkle galite pasinaudoti kitų skelbimo formatų, pvz., vaizdo ir vaizdo įrašų skelbimų, pranašumais.

„Google“ ir trečiosios šalies partneriai

Manome, kad naudodami „AdWords“ galite lengviau siekti verslo sėkmės. Tačiau gali būti, kad neturite laiko ar išteklių, kuriuos galėtumėte skirti sėkmingai „AdWords“ paskyrai kurti ir nuolat prižiūrėti. Arba galbūt jums tiesiog reikia specialisto pagalbos.

Būtent šiuo momentu vertėtų pristatyti trečiosios šalies partnerius. Trečiųjų šalių yra įvairių tipų – nuo didžiausios reklamos agentūros ir geltonųjų puslapių leidėjo iki vieno asmens, konsultuojančio su žiniatinkliu susijusiais klausimais. Norėdami padėti pasirinkti trečiosios šalies partnerį, sukūrėme partnerių programas. Šiose programose dalyvaujančių trečiųjų šalių svetainėse bus pateiktas ženklelis ir jos turės būti išlaikiusios sertifikavimo egzaminus. Du ženkleliai, kuriuos tikriausiai dažniausiai pastebėsite, – tai „AdWords“ sertifikuotojo partnerio ir „AdWords“ įgaliotojo perpardavėjo. Peržiūrėkite ženklelius ir sužinokite apie partnerių programas apsilankę šiuo adresu: www.google.com/adwords/partnerprograms.

Jei norite patikrinti, ar įmonė sertifikuota pagal partnerių programą, spustelėkite svetainėje pateiktą ženklelį. Jei sertifikuota, būsite nukreipti į įmonės profilio puslapį Google.lt svetainėje.

Kaip bendradarbiauti su trečiosios šalies partneriu

„AdWords“ trečiosios šalies partneris gali sutaupyti jums ir jūsų įmonei labai daug laiko ir energijos. Kad pasiektumėte geriausių rezultatų, raginame domėtis naujausia informacija apie skelbimų kampanijas, įsitraukti į jas ir stebėti bei leisti partneriui atlikti visą daug laiko atimantį darbą.

Trečiųjų šalių partneriai be mokesčio už reklamavimą dažnai dar taikys savo mokestį. Atminkite, kad jie teikia vertingas paslaugas valdydami „AdWords“ kampanijas, teikdami ataskaitas, atsakydami į klausimus bei optimizuodami kampanijas ir atlikdami daug kitų veiksmų. Manome, kad svarbu nusimanyti apie bendrą mokestį už „AdWords“ reklamavimą, įskaitant visus trečiosios šalies partnerio taikomus mokesčius. Naudokite šią sumą investicijų grąžai (IG) nustatyti.

Pateikiami penki patarimai, kaip būti nuovokiu klientu:

1. Rinkitės
Pasirinkdami trečiosios šalies partnerį, su kuriuo norėtumėte bendradarbiauti, ieškokite įmonių, pateikiančių sertifikuotojo partnerio ar įgaliotojo perpardavėjo ženklelį. Kad patikrintumėte, ar įmonė sertifikuota, arba jei norite ieškoti sertifikuotųjų partnerių, galite naudoti „Google“ partnerių paiešką. Pasirinkdami būtinai susitarkite dėl sutarties, kurią sudarote su partneriu, trukmės ir įsitikinkite, kad ji jums priimtina. Pateikiami keli papildomi kriterijai, kuriais vadovaudamiesi galėsite lengviau išsirinkti tinkamą trečiosios šalies partnerį:

2. Išsirinkite vieną partnerį
Galite susigundyti padalyti biudžetą kelioms trečiosioms šalims, kad sužinotumėte, kuri pasiekia geriausių rezultatų. Tai atlikti galite tik tuo atveju, jei išbandote jas po vieną. „Google“ paieškos rezultatų puslapyje nepateikia daugiau nei vieno įmonės skelbimo, todėl jums bus sudėtinga iš karto išbandyti kelias trečiąsias šalis.

3. Mokykitės
Kol nusimanysite „AdWords“ pažengusiųjų lygiu, gali praeiti šiek tiek laiko, tačiau nereikia daug laiko norint sužinoti pagrindus. Kad sužinotumėte daugiau, peržiūrėkite toliau pateiktą „AdWords“ pagrindų“ skiltį arba apsilankykite „AdWords“ pagalbos centre šiuo adresu: adwords.google.com/support/aw?hl=lt. Kai išmanysite „AdWords“, galėsite priimti labiau pagrįstus sprendimus dėl trečiosios šalies partnerio.

4. Pasitikėkite patirtimi
Jei bendradarbiaujate su įmone, valdžiusia daugybę „AdWords“ paskyrų, tikėtina, kad ji įgijo „AdWords“ naudojimo patirties. Jei jums sakoma, kad iš istorijos matyti, jog tam tikrose pramonės šakose taikomi didesni internetinės reklamos mokesčiai ar tam tikri raktiniai žodžiai gali netikti įmonei, tikriausiai taip teigiama remiantis patirtimi.

5. Įvertinkite našumą
Jei nesate sutelkę dėmesio į prekės ženklo naudojimą, tai reiškia, kad naudojant „AdWords“ jums svarbiausia investicijų į reklamavimą grąža (pvz., sulaukiamų naujų klientų skaičius). Taigi kiekvieną mėnesį skirkite šiek tiek laiko, kad įvertintumėte, ką investuojate ir kokių rezultatų sulaukiate iš šių investicijų.

Ko reikėtų saugotis

Manome, kad jums svarbu įgyti puikios patirties naudojant „AdWords“. Jei ne, praneškite mums. Prieš susisiekdami su mumis pirmiausia būtinai bendradarbiaukite su trečiosios šalies partneriu ir pabandykite išspręsti bet kokias problemas.

Dauguma trečiųjų šalių užsitarnavo mūsų pasitikėjimą atstovaudamos geriausius reklamuotojų interesus. Tačiau yra keletas trečiųjų šalių, kurių tikslai kitokie. Pateikiami keli veiklos, kurios reikėtų saugotis ir apie kurią reikėtų mums pranešti, tipai:

„AdWords“ pagrindai

Atsisakymas:
Nors galime neatsakyti į el. laišką asmeniškai, ištirsime komentarus ir, jei reikės, imsimės atitinkamų veiksmų. Jei turite klausimų apie „AdWords“ paskyrą ir reikia pagalbos, apsilankykite pagalbos centre šiuo adresu: http://adwords.google.com/support/aw/?hl=lt.

© „Google“, 2010 m. – Privatumo politikaSusisiekite su mumis