Programų mobiliesiems „Analytics“

Aptarėme programų analizę iš pagrindų kalbėdami jums suprantama kalba. Panaudokite šias įžvalgas ir sukurkite sėkmingesnes „Android“ ir „iOS“ programas ir jų naudojimo galimybes, įvertindami visų etapų – konversijos, įtraukimo ir rezultatų, pavyzdžiui, pirkimo programoje – metrikas. Šioje platformoje teikiama tokia pat daugybė funkcijų, kokios tikitės iš „Google Analytics“, įskaitant analizę realiuoju laiku, daugiafunkcį segmentavimą, daugiau nei 200 aspektų ir galimybę stebėti tinkintus aspektus ir metrikas.

Mobilieji įrenginiai

Konversijų ir naudotojų analizės ataskaitos – atraskite geriausius naujų naudotojų šaltinius

Suprasti programų naudotojų konversijas – labai svarbu siekiant padidinti tinkamų naudotojų būrį. Padėsime pamatyti visą naudotojų konversijų vaizdą, įskaitant tai, ką daryti po jų, ir mokesčius. Pavyzdžiui, naujų ir aktyvių naudotojų ataskaitose rodomas naudotojų, paleidžiančių programą kasdien, skaičius, naudojant pateikiamus „Google Play“ srauto šaltinius lengviau suprasti daugumos naujų naudotojų paskyrų srauto šaltinius, o konversijų programoje ir įrenginių apžvalgoje rodomi populiariausi mobilieji įrenginiai ir operacinių sistemų versijos, kuriose veikia programa.

Sužinokite daugiau

Įtraukimo ataskaitos – pamatykite, kaip naudotojai sąveikauja su programa

Svarbiausias programų aspektas – įtraukti naudotoją. Jei naudotojai įdiegia programą ir ją paleidžia tik vieną kartą, apribojate galimybes užsidirbti. Įtraukimo ataskaitose pateikiamos kritinės programos „nelankstumo“ įžvalgos ir naudotojų elgsena. Naudodami specialią įvykių stebėjimo sistemą galite stebėti bet kokį rūpimą įvykį. Įtraukimų srautas vizualiai parodo, kaip naudotojai juda visoje programoje – taip atskleidžiami konkretūs jų peržiūrimi ekranai ir atlikti veiksmai. Naudotojo elgsenos ataskaitose įvertinamas lojalumas, dažnis ir įtraukimas. Programoms užstrigus, matydami strigčių ir išimčių tendencijas, galite šalinti triktis įrenginiuose ir operacinėse sistemose. Suprasti elgseną programoje labai svarbu kuriant ir tobulinant programų naudojimo galimybes.

Sužinokite daugiau

Rezultatų / poveikio verslui ataskaitos – nustatykite, ar naudotojai įvykdo jūsų tikslus

Kaip ir žiniatinklyje, programose svarbiausi tikslai. Naudodami tikslo konversijas galite sukurti konversijų įvykius programoje (pavyzdžiui, praleistą programoje laiką arba pirkimo veiksmą programoje, skelbimo paspaudimą ir t. t.), jei norite įvertinti sėkmę ir galiausiai suprasti esmines naudotojų vertybes. Naudojant el. komercijos sistemą galima stebėti pirkimo veiksmus programoje. Be to, joje pateikiamos kritinės įžvalgos apie virtualias arba materialias prekes, perkamas programoje, ir rodomas pirkinių skaičius bei gautos pajamos.

Sužinokite daugiau

Pradedama

Naujose Programų mobiliesiems „Analytics“ ataskaitose taip pat yra daug kitų galingų funkcijų, kurių „Google Analytics“ naudotojai tikisi, pavyzdžiui, analizė realiuoju laiku, informacijos suvestinės, išplėstiniai segmentai, tinkintos ataskaitos, programų spartos priemonė ir daugiau.

Ataskaitos yra dalis holistinės patirties, pritaikytos įvertinti programoms mobiliesiems, įskaitant naują ir supaprastintą 2.0 versijos SDK, kad būtų paprasčiau realizuoti. Jos yra paruoštos atsisakyti ir jas teikiant naudojama supaprastinta vidinė infrastruktūra. Taip pat pataisėme prisijungimo procesą, kad nauji naudotojai galėtų pasirinkti, ar jie nori pradėti įvertindami svetainę ar programą mobiliesiems. Tai reiškia, kad iki Programų mobiliesiems „Analytics“ paskyros sukūrimo liks tik 3 paspaudimai ir SDK atsisiuntimas.