Pereiti prie turinio

Norite sukurti naują „Google Ads“ paskyrą?

Ketinate sukurti naują „Google Ads“ paskyrą. Toje pačioje paskyroje galima kurti kelias kampanijas nekuriant naujos paskyros.

Skelbimo apie batų išpardavimą pavyzdys ir pavyzdinė diagrama, rodanti susijusią našumo metriką
Vasariniai batai
Našumas
Konversijos
Pajamos
Avalynės išpardavimas
example-business.com
68 €

Pasiekite geresnių rezultatų naudodami automatizuotą kainų siūlymą

Per dieną „Google“ atliekama milijardai paieškų, todėl galite būti tikri, kad nustatysite tinkamą pasiūlymą ir užtikrinsite, kad potencialūs klientai pamatys jūsų skelbimą.

Skelbimo apie batų išpardavimą pavyzdys ir pavyzdinė diagrama, rodanti susijusią našumo metriką
Vasariniai batai
Našumas
Konversijos
Pajamos
Avalynės išpardavimas
example-business.com
68 €

Nustatykite tinkamus kainų siūlymus naudodami išmanųjį kainų siūlymą

Kainų siūlymai realiuoju laiku
Signalai
Padidinkite vertę
Maksimaliai padidinkite pardavimus

Kainų siūlymai realiuoju laiku

Susijusių kainos pasiūlymų pavyzdys: „maisto pristatymas“, „maistas išsinešti“, „maistas išsinešimui“.
Maisto pristatymas
Maistas išsinešti
Pietūs išsinešti
€€

Pasiekite auditoriją tinkamu metu

Išmanusis kainų siūlymas suteikia galimybę atlikti optimizavimą vykstant aukcionui. Jis leidžia nustatyti kainos pasiūlymus kiekvienam atskiram aukcionui, o ne tiesiog kelis kartus per dieną. Tai suteikia galimybę pritaikyti kainos pasiūlymus pagal unikalią kiekvieno naudotojo paiešką.

Susijusių kainos pasiūlymų pavyzdys: „maisto pristatymas“, „maistas išsinešti“, „maistas išsinešimui“.
Maisto pristatymas
Maistas išsinešti
Pietūs išsinešti
€€

Signalai

Iliustracija, vaizduojanti plaktuką piktogramų, vaizduojančių kontekstinius veiksnius, apskritime.

Padidinkite konversijų skaičių su milijardais signalų derinių

Vietoje kelių pagrindinių koregavimų, išmanusis kainų siūlymas vertina visus atitinkamus kontekstinius veiksnius. Tai gali būti tokie duomenys kaip paieškos užklausa, įrenginys, naršyklė, kalba ir paros laikas.

Iliustracija, vaizduojanti plaktuką piktogramų, vaizduojančių kontekstinius veiksnius, apskritime.

Padidinkite vertę

Diagrama, matuojanti pajamas ir konversijas.
Pajamos
Konversijos

Siūlykite kainas atsižvelgdami į konversijų vertes, kad IG būtų kuo didesnė

Ne visos konversijos yra lygiavertės – kai kurios vertingesnės už kitas. Įvertinę konversijų vertes ir siūlydami kainas už jas, galite rasti daugiau vertingų klientų.

Diagrama, matuojanti pajamas ir konversijas.
Pajamos
Konversijos

Maksimaliai padidinkite pardavimus

Moteris, dirbanti gėlių parduotuvėje, žiūrinti į planšetinį kompiuterį, kuriame rodomos persidengiančios pardavimo internetu ir parduotuvėje konversijos.
Pardavimas internetu
Pardavimas ne internetu

Pateikite kainos pasiūlymą, kad padidintumėte pardavimą internetu arba parduotuvėje

Maksimaliai padidinkite bendrą pardavimo ir internetu, ir fizinėse parduotuvėse apimtį. Galite atlikti vertinimą ir optimizuoti, kad padidintumėte apsilankymų parduotuvėje arba pardavimų parduotuvėje, paskatintų internetinių skelbimų, skaičių.

Moteris, dirbanti gėlių parduotuvėje, žiūrinti į planšetinį kompiuterį, kuriame rodomos persidengiančios pardavimo internetu ir parduotuvėje konversijos.
Pardavimas internetu
Pardavimas ne internetu

Pradėkite naudoti išmanųjį kainų siūlymą

Automatinis kainų siūlymas gali padėti pasiekti geresnį našumą ir sutaupyti laiko. Prisijunkite prie šių modulių ir sužinokite, kaip šios kainos pasiūlymo strategijos gali padėti pasiekti verslo tikslus.

  • Optimizuokite kainos pasiūlymus ir biudžetus

    Daugiau nei 80 proc. „Google“ reklamuotojų naudoja automatinį kainų siūlymą.

  • Pasiekite tai, kas svarbiausia, su kainų siūlymu

    Reklamuotojai, perjungę tikslinio MUK siūlymo strategiją į tikslinės SIG kainos pasiūlymo strategiją, gali sulaukti vidutiniškai 14 proc. didesnės konversijos vertės išlaikydami panašią išlaidų skelbimams grąžą.