GoogleAnalytics

Išplėstiniai segmentai

Segmentuokite apsilankymus, kad galėtumėte kurti veiksmingus filtrus vos keliais pelės paspaudimais.

Apžvalga

Viena iš populiariausių ir veiksmingiausių „Google Analytics“ funkcijų yra išplėstinis segmentavimas. Jį naudodami galite išskirti ir analizuoti srauto pogrupius. Galite rinktis iš anksto nustatytų segmentų, pvz., „Mokamas srautas“ ir „Apsilankymai su konversijomis“, arba kurti savo segmentus naudodami lanksčią, lengvai naudojamą segmentų kūrimo priemonę. Tada mažiausiai vieną iš šių segmentų galite taikyti esamiems ar istoriniams duomenims ir net išsamiai palyginti segmentų našumą ataskaitose. Jums tai turėtų patikti.

Pranašumai:

  • Naudojant išplėstinį segmentavimą visus „Google Analytics“ lankytojų duomenis galima suskirstyti į tvarkomas dalis.
  • Pasirinkite iš anksto nustatytų priskirtų segmentų ar lengvai sukurkite savo.
  • Taikykite segmentą visam ankstesniam srautui ir išnagrinėkite duomenis bei gaukite vertingų įžvalgų, kad patobulintumėte būsimas kampanijas ir pagerintumėte patirtį internete.