GoogleAnalytics

Priskyrimo modeliavimas

72 % apklaustų rinkodaros specialistų ir agentūrų sutinka, kad rinkodaros priskyrimas leidžia geriau paskirstyti biudžetą įvairiuose kanaluose ir pasiekti geresnių rezultatų.* Priskyrimo modeliavimo įrankis leidžia lengvai kurti ir palyginti modelius, todėl galite tobulinti būsimą savo rinkodaros veiklą.

Apžvalga

Suteikite kredito visiems skaitmeninės rinkodaros kanalams naudodami priskyrimo modeliavimą. Kurdami, tinkindami ir lygindami modelius sužinosite apie įvairių rinkodaros programų poveikį, joms veikiant kartu ir skatinant pardavimą bei konversijas. Tada remdamiesi realistiškesnėmis vertėmis galėsite kurti biudžetus, vykdyti geriau subalansuotas rinkodaros kampanijas bei pagerinti rezultatus.

Pranašumai

  • Ši funkcija veikia naudojant tikslų ir el. prekybos duomenis, kuriuos jau stebite „Google Analytics“. Nereikalinga papildoma sąranka.
  • Per kelias minutes sukurkite, koreguokite ir tinkinkite priskyrimo modelius. Nereikia ilgai konsultuoti dėl sąrankos ar diegti „juodųjų dėžių“.
  • Palyginkite skirtingų kanalų vertes, įskaitant mokamą ir natūralią paiešką, el. paštą, filialų rinkodarą, vaizdo skelbimus, paskirties vietas mobiliesiems ir dar daugiau.
  • Pagal procento pokyčio metriką palyginkite skirtingų kanalų, persiuntimo šaltinių, kampanijų, raktinių žodžių ir kitų aspektų modelių vertes.
  • Peržiūrėkite greta iki 3 modelių ir greitai užfiksuokite verčių skirtumus.
  • Naudodami tinkintą modelių kūrimo priemonę lengvai apibrėžkite kredito nustatymo taisykles, atsižvelgdami į poziciją, sąveikos tipą, duomenų srauto šaltinį, kampaniją, konkrečius raktinius žodžius, įsitraukimą į svetainę ir dar daugiau.
  • Lengvai naudojamoje sąsajoje akimirksniu peržiūrėkite duomenis.