GoogleAnalytics

Pakartotinė rinkodara naudojant „Google Analytics“

Pakartotinė rinkodara – tai veiksmingas pasiekiamumo didinimo ir klientų paskatinimo pirkti metodas. Dar niekada nebuvo taip paprasta pasinaudoti visų išsamių „Google Analytics“ turimų duomenų pranašumais ir naudoti juos kampanijos našumui didinti.

Pakartotinė rinkodara

Apžvalga

„Google Analytics“ naudodami pakartotinę rinkodarą galite gauti vertingų įžvalgų apie svetainės lankytojus, kurie rodo susidomėjimą jūsų produktais ir paslaugomis, pvz., lankytojus, kurie leidžia laiką žiūrėdami konkrečius puslapius arba prideda prekių į pirkinių krepšelius. Nustatę tikslinę auditoriją galite rodyti auditorijai pritaikytus skelbimus „Google“ vaizdinės reklamos tinkle (GVRT).

Kaip tai veikia?

Galite paprastai ir greitai rasti pageidaujamus klientus. Pasirinkite iš anksto nustatytų pakartotinės rinkodaros sąrašų arba sukurkite savo tinkintų sąrašų. Visi jie pagrįsti žinoma „Google Analytics“ metrika, pvz., žiūrėtais puslapiais, apsilankymo trukme ir įgyvendintais tikslais. Tada automatiškai siųskite klientų sąrašus „Google AdWords“ ir per kelias minutes vos keliais paspaudimais rodykite tikslinius skelbimus. Pasiekite būtent pageidaujamą auditoriją pasinaudoję daugiau nei dviejų milijonų svetainių „Google“ vaizdinės reklamos tinkle pranašumais.

Kur tai galima rasti

Viršutiniame „Google Analytics“ kampe spustelėkite „Administratoriaus“ skirtuką (turite būti paskyros administratorius (-ė), tada spustelėkite „Pakartotinės rinkodaros sąrašų“ skirtuką.

Kodėl verta naudoti „Google Analytics“ pakartotinę rinkodarą?

  • Susisiekite tik su tinkamais klientais naudodami išsamias internetines įžvalgas
  • Teikite tikslinius GVRT skelbimus pagal konkrečius klientų segmentus
  • Intuityviojoje sąsajoje lengvai kurkite ir redaguokite sudėtingus sąrašus

Apsvarstykite, kuo pakartotinė rinkodara gali būti naudinga jūsų skelbimų strategijai

  • Nustatykite ir pritraukite naujų klientų savo regione
  • Padėkite neapsisprendžiantiems palyginti mėgstantiems pirkėjams priimti sprendimą
  • Susigrąžinkite pirkėjus, kurie įsidėjo prekių į krepšelį, bet jų neįsigijo
  • Išsaugokite anksčiau pirkusius klientus
  • Teikite specialią būseną ir specialių pasiūlymų ištikimiausiems klientams

Klientų rekomendacijos

SPIL GAMES

„Google Analytics“ pakartotinę rinkodarą labai paprasta naudoti, o ją taikydami galime pasiekti būtent pageidaujamų tipų naudotojus. Itin veiksminga tai, kad ji integruota su „Google Analytics“ ir „AdWords“, todėl mums nereikėjo jokių naujų komandų mokymų.“

„Matome daug pritaikymo galimybių, pvz., galime vykdyti daugiau, bet mažesnių vaizdinės reklamos kampanijų, kad sutelktume dėmesį į konkrečius klientų segmentus.“

– Jeroen van der Veen, vyresnysis „Spil Games“ paieškos variklio reklamavimo specialistas