GoogleAnalytics

Socialinės konversijos

Visuomeninės medijos IG teikimas yra sudėtinga užduotis net patyrusiems internetinės rinkodaros profesionalams. Jau nebe. Naudojant konversijų ataskaitas įgalinamas visuomeninės medijos rinkodaros atskaitingumas ir aiškiai parodoma, kaip socialiniai tinklai veikia įmonę.

Socialinės konversijos

Apžvalga

Konversijų ataskaitoje nurodomi konversijų rodikliai ir konversijų, įvykusių dėl apsilankymų iš viešųjų tinklų, piniginė vertė. Šiuos apsilankymus susiejame su tikslais ir el. prekybos operacijomis. Pasirinkę įmonei svarbius tikslus galite peržiūrėti, kaip socialiniai tinklai kaip šaltinis padeda pasiekti šiuos tikslus.

Kodėl verta naudoti konversijų ataskaitą?

Naudojant tiek daug rinkodaros kanalų ir programų supratus jų poveikį tikslams galima priimti pagrįstus sprendimus apie socialinę strategiją.

  • Peržiūrėkite socialinių tinklų poveikį tikslams paprastose, paruoštose naudoti ataskaitose
  • Sužinokite, koks turinys skatina socialinių tinklų auditorijų konversijas
  • Parodykite rezultatų ataskaitas pagrindiniams tarpininkams, kad aiškiai nurodytumėte socialinių tinklų vertę

Kaip tai veikia?

  • Konversijų ataskaitai naudojamas persiuntimo šaltinis ir susiejama tiesiogiai su apibrėžtais tikslais bei el. prekybos stebėjimu
  • Ataskaitose suskirstomas socialinių tinklų kaip paskutinio kliento persiuntimo šaltinio indėlis, pvz., lankytojai apsilankė svetainėje tiesiogiai iš socialinės svetainės, bei taip pat gali būti suskirstyti atvejai, kai socialinė svetainė buvo daugiau susijusi su konversijos procesu

Kur galiu tai rasti?

Konversijų ataskaitą galima rasti „Standartinio ataskaitų teikimo“ skirtuko lapo skiltyje „Srauto šaltiniai“ > „Socialiniai tinklai“ > „Konversijos“.