GoogleAnalytics

Viešų veiksmų šaltiniai

Socialinių platformų skaičius vis didėja ir gali būti labai svarbu, kur pasirenkate leisti laiką bendraudami su bendruomenės nariais. Naudodami viešų veiksmų ataskaitas galite patikslinti, kur praleidžiate laiką, ir viešų veiksmų atlikimo taktiką pagrįsti duomenimis.

Viešų veiksmų šaltiniai

Apžvalga

Peržiūrėkite, kurie viešieji tinklai ir kurios svetainės susiję su kokybiškiausiu srautu, kad galėtumėte patikslinti socialines kampanijas.

Kodėl verta naudoti viešų veiksmų šaltinius?

Atlikome darbą vietoje jūsų – dabar visas socialinis srautas pateikiamas vienoje patogioje vietoje.

  • Peržiūrėkite pagrindinius prekės ženklo viešuosius tinklus
  • Peržiūrėkite, iš kurių tinklų siunčiamas srautas
  • Vizualizuokite, kaip lankytojai keliauja iš viešųjų tinklų svetainėje
  • Naudokite viešų veiksmų šaltinius, kad nustatytumėte, kurios socialinės platformos geriausiai atitinka svetainę

Kaip tai veikia?

Naudodami „Google Analytics“ duomenų srauto šaltinių ataskaitas galite įvertinti ir analizuoti srautą iš skirtingų šaltinių, pvz., paieškos ar persiuntimo. Viešų veiksmų ataskaitose automatiškai segmentuojamas ir grupuojamas persiuntimo srautas iš daugybės viešųjų tinklų, leidžiant jums sutelkti dėmesį į analizę.

  • Pirminiai viešieji tinklai grupuoja persiuntimo srautą skirtingose platformose, pvz., „YouTube“
  • Nustatykite, kurie tinklai skatina srautą į konkretų puslapį
  • Nustatykite, kuris turinys populiarus visuose skirtinguose viešuosiuose tinkluose
  • Palyginimo diagramose pateikiamas visas srautas ir srautas iš viešų veiksmų šaltinių

Kur tai rasti?

Viešų veiksmų šaltinių ataskaitą galima rasti „Standartinio ataskaitų teikimo“ skirtuko lapo skiltyje „Srauto šaltiniai“ > „Socialiniai tinklai“ > „Šaltiniai“.