Išnaudokite visas ataskaitų galimybes

Vienoje vietoje pateikiame visą informaciją, kuri, mūsų manymu, naudingiausia. Skirkite šiek tiek laiko, kad sukonfigūruotumėte paskyrą, ir naudokite šį kontrolinį sąrašą kaip papildomą medžiagą, jei norite išnaudoti visas „Google Analytics“ galimybes. Pagalbos centre pateikiami atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus ir teikiama stebėjimo kodo nustatymo pagalba.

Pradedama

Stebėjimo kodo įdiegimas: įdiekite stebėjimo kodą ir žiūrėkite ataskaitas per 24 val.


Nustatykite tikslus: nustatykite, kokius veiksmus norite stebėti, skelbimų konversijų rodiklius, rinkodaros iniciatyvas, el. prekybą ir dar daugiau. Nustatykite tikslus, kad galėtumėte matuoti našumą.


Darbas su ataskaitų duomenimis: nagrinėkite duomenis ir sužinokite, kaip skaityti bazines ataskaitas.

Internetinio reklamavimo ir el. prekybos maksimizavimas

Susiejimas su „AdWords“: stebėkite „AdWords“ pajamas, konversijas ir IG. Jei norite sužinoti, kaip tai padaryti, peržiūrėkite šį trumpą vaizdo įrašą.


Optimizuokite raktažodžius: žiūrėkite vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip gauti kuo daugiau naudos už išlaidas reklamai.


Žymėkite kampanijas: stebėkite reklamjuosčių skelbimų, rinkodaros el. paštu ir kitų rinkodaros iniciatyvų konversijas.


Stebėkite el. prekybą: el. prekybos našumą susiekite su raktažodžiais ir rinkodaros kampanijomis, kad gautumėte išsamią informaciją apie investicijų grąžą ir dar daugiau.

Išplėstinių funkcijų apžvalga

Išplėstinis segmentavimas: kurkite ir naudokite priskirtus segmentus, kad išskirtumėte ir analizuotumėte konkrečias srauto dalis.


Tinkintos ataskaitos: naudodamiesi nuvilkimo sąsają kurkite ataskaitas su norimomis metrikomis ir aspektais.


„Flash“ stebėjimas: supaprastintas „Adobe Flash“, „Flex“ ir AS3 turinio stebėjimas.


Kurkite tinkintas el. pašto ataskaitas: reguliariai siųskite suplanuotas ataskaitas suinteresuotiesiems asmenims savo įmonėje