Dešimt dalykų, kurie, mūsų nuomone, yra tiesa

Pirmą kartą parašėme šiuos 10 dalykų po „Google“ įkūrimo praėjus tik keliems metams. Kartkartėmis peržiūrime šį sąrašą, kad įsitikintume, jog šie principai vis dar tinkami. Tikimės, kad jie tinkami, ir prisiimame už juos atsakomybę.

  1. Sutelkite dėmesį į naudotoją, o visa kita atsiras savaime.

    Nuo pat pradžių siekėme teikti naudotojams kaip galėdami geresnes funkcijas. Nesvarbu, ar kuriame naują interneto naršyklę ar naują pagrindinio puslapio išvaizdos pataisymą, visada pirmiausia rūpinamės, kad jums būtų teikiamos tinkamos paslaugos, o ne norime pasiekti vidinį tikslą ar gauti pelno. Mūsų pagrindinio puslapio sąsaja yra aiški ir paprasta, o puslapiai įkeliami akimirksniu. Paieškos rezultatų paskirties vietos niekada niekam neparduodamos, o reklamos ne tik pažymėtos, bet jose pateikiamas atitinkamas turinys ir jos neblaško dėmesio. Kurdami naujus įrankius ir programas, tikime, kad jie turi veikti taip gerai, kad netektų galvoti, kas galėtų būti patobulinta.

  2. Geriausia atlikti vieną darbą, bet atlikti jį labai gerai.

    Mes atliekame paiešką. Kadangi turime vieną didžiausių tyrėjų grupių, kuri dėmesį sutelkia tik į problemų sprendimą, žinome, ką darome gerai ir ką galėtume daryti geriau. Nuolat persvarstydami sudėtingas problemas, sugebėjome išspręsti painius klausimus ir pateikti nuolatinius paslaugos tobulinimus, dėl kurių greitai randama informacija ir milijonai žmonių įgyja vientisą patirtį. Mūsų atsidavimas tobulinant paiešką padeda pritaikyti tai, ką išmokome, naujuose produktuose, pvz., „Gmail“ ir „Google“ žemėlapiuose. Tikimės, kad pavyks paieškos galią pritaikyti iki šiol neištirtoms sritims ir padėti žmonėms pasiekti ir naudoti dar daugiau informacijos.

  3. Geriau greičiau nei lėčiau.

    Žinome, koks svarbus jums yra laikas ir kad ieškodami atsakymo žiniatinklyje norite jį gauti iškart. Mūsų tikslas – patenkinti jūsų poreikius. Esame turbūt vieninteliai žmonės pasaulyje, kurių tikslas – pasiekti, kad žmonės kuo greičiau išeitų iš mūsų svetainės. Pašalinę bitų ir baitų perteklių puslapiuose ir padidinę aptarnavimo našumą, daug kartų pagerinome greičio rekordus ir vidutinis paieškos rezultatų pateikimo laikas yra sekundės dalelė. Greitis svarbus išleidžiant kiekvieną naują produktą, nesvarbu, ar tai programa mobiliesiems, ar „Google Chrome“ – naršyklė, sukurta taip, kad būtų pakankamai sparti šiuolaikiniam žiniatinkliui. Ir toliau stengiamės padaryti, kad viskas veiktų dar sparčiau.

  4. Demokratija internete tikrai veikia.

    „Google“ paieška veikia, nes ji priklauso nuo daugybės individualių asmenų, skelbiančių nuorodas svetainėse, kad padėtų nustatyti, kokios kitos svetainės siūlo vertingą turinį. Įvertiname kiekvieno tinklalapio svarbą naudodami daugiau nei 200 veiksnių ir įvairias strategijas, įskaitant mūsų patentuotą puslapių įvertinimo „PageRank™“ algoritmą, kuris analizuoja, kurias svetaines kiti puslapiai „išrinko“ geriausiais informacijos šaltiniais. Plečiantis žiniatinkliui šis būdas tobulėja, nes kiekviena nauja svetainė yra dar vienas informacijos šaltinis ir dar vienas balsas, kuris bus skaičiuojamas. Be to, aktyviai kuriame atvirojo šaltinio programinę įrangą, kurioje naujovės kuriamos bendromis daugelio programuotojų pastangomis.

  5. Nebūtina sėdėti prie savo darbo stalo norint sužinoti atsakymą į rūpimą klausimą.

    Pasaulis tampa vis mobilesnis: žmonės nori pasiekti informaciją bet kur ir bet kada. Kuriame naujas technologijas ir teikiame naujus pasiūlymus, skirtus mobiliuosiuose įrenginiuose naudojamoms paslaugoms, padedančioms žmonėms visame pasaulyje atlikti bet kokias užduotis telefone: tikrinti el. paštą ir kalendoriaus įvykius, žiūrėti vaizdo įrašus. Be to, telefone galima skirtingais būdais pasiekti „Google“ paiešką. Be to, tikimės pasiūlyti dar daugiau naujovių mobiliųjų naudotojams būnant bet kur ir naudojant „Android“ – nemokamą atvirojo šaltinio platformą mobiliesiems. „Android“ teikia atvirumą, kuris padėjo internetą pritaikyti mobiliųjų pasauliui. „Android“ ne tik naudinga klientams, kurie turės didesnį pasirinkimą ir galės naudotis naujoviškomis paslaugomis mobiliesiems, ji atveria naujas galimybes operatoriams, gamintojams ir kūrėjams.

  6. Pinigų galima užsidirbti ir nedarant nieko bloga.

    „Google“ yra verslas. Pajamas gauname siūlydami paieškos technologiją įmonėms ir parduodami mūsų svetainėje ir kitose žiniatinklio svetainėse pateikiamas reklamas. Daugybė reklamuotojų visame pasaulyje naudoja „AdWords“ savo produktams reklamuoti. Daugybė leidėjų naudoja „AdSense“ programą, kad teiktų skelbimus, atitinkančius jų svetainės turinį. Siekdami užtikrinti, kad galiausiai aptarnaujame visus savo naudotojus (neatsižvelgiant į tai, ar jie yra reklamuotojai, ar ne), turime nustatytus savo reklamavimo programos ir praktikos principus, kuriais vadovaujamės.

    • Rezultatų puslapyje neleidžiame pateikti skelbimų, neatitinkančių svetainės, kurioje yra rodomi. Esame įsitikinę, kad skelbimai teiks naudingą informaciją, tik jei jie atitiks tai, ką norite rasti, todėl gali būti, kad atliekant tam tikras paieškas nepateikiama jokių skelbimų.

    • Tikime, kad reklama gali būti efektyvi nebūdama per daug prašmatni. Nepriimame reklamos iššokančiuosiuose languose, kurie trukdo jums matyti pageidaujamą turinį. Pastebėjome, kad teksto skelbimų, susijusių su juos skaitančiu asmeniu, paspaudimų rodikliai būna gerokai didesni nei skelbimų, kurie rodomi atsitiktine tvarka. Visi didelių ir mažų įmonių reklamuotojai gali pasinaudoti šios itin tikslinės priemonės pranašumais.

    • Reklama „Google“ visada aiškiai nurodoma kaip „Remiama nuoroda“, todėl ji netrikdo paieškos rezultatų nuoseklumo. Niekada nemanipuliuojame reitingais, kad partnerius pateiktume aukščiau paieškos rezultatuose, ir niekas negali nusipirkti geresnio puslapių įvertinimo „PageRank“. Naudotojai pasitiki mūsų objektyvumu ir joks trumpalaikis pelnas negali pateisinti tokio pasitikėjimo praradimo.

  7. Kažkur visada yra daugiau informacijos.

    Kai indeksavome daugiau HTML puslapių internete nei bet kas kitas, mūsų inžinieriai atkreipė dėmesį į informaciją, kuri dar nebuvo pasiekiama. Kartais pakakdavo į paiešką integruoti naujas duomenų bazes, pvz., pridedant telefono numerio ir adreso paiešką ir įmonių katalogą. Kartais reikėjo veikti kūrybiškiau ir suteikti galimybę ieškoti naujienų archyvuose, patentuose, akademiniuose žurnaluose, daugybėje vaizdų ir knygų. Tyrėjai ir toliau ieško būdų, kaip ieškantiems atsakymų žmonėms pateikti visą pasaulio informaciją.

  8. Informacijos poreikis nepaiso sienų.

    Mūsų kompanija buvo įsteigta Kalifornijoje, bet mūsų misija – padėti rasti informacijos visam pasauliui ir kiekviena kalba. Todėl mes turime savo biurus daugiau nei 60 valstybių, išlaikome daugiau nei 180 interneto domenų ir daugiau nei pusę savo rezultatų pateikiame žmonėms, gyvenantiems ne JAV. „Google“ paieškos sąsają siūlome daugiau nei 130 kalbų, suteikiame galimybę apriboti rezultatus iki savo kalba parašyto turinio ir stengiamės kitas programas ir produktus pateikti kuo daugiau kalbų ir pasiekiamų formatų. Naudodami vertimo įrankius, žmonės gali atrasti turinio, parašyto kitame pasaulio krašte jiems nesuprantama kalba. Naudodamiesi šiais įrankiais ir savanorių vertėjų pagalba, sugebėjome labai pagerinti teikiamų paslaugų įvairumą ir kokybę net atokiausiuose pasaulio kampeliuose.

  9. Rimtam galima būti ir be kostiumo.

    Įkūrėjai „Google“ įsteigė su mintimi, kad dirbant turi būti daug įdomių iššūkių. Tikime, kad šaunios, kūrybiškos mintys dažniau kyla įmonėje, kurioje yra tinkama kultūra (ir tai nėra vien lavos lempos ir guminiai kamuoliai). Labai svarbūs dalykai yra komandos pasiekimai ir didžiavimasis asmeniniais laimėjimais, kurie prisideda prie bendros sėkmės. Labai tikime savo darbuotojais – energingais, atsidavusiais skirtingų kilmių žmonėmis su kūrybingu požiūriu į darbą, žaidimus ir gyvenimą. Gal atmosfera mūsų įmonėje yra paprasta, tačiau, kai naujos idėjos gimsta eilėje kavinėje, per komandos susirinkimą ar sporto salėje, jomis keičiamės, jas išbandome ir svaiginančiu greičiu įgyvendiname. Šios idėjos gali būti naujo projekto, taikomo visame pasaulyje, pagrindas.

  10. Vien tik „puiku“ neužtenka.

    Mūsų nuomone, sugebėjimas kažką daryti puikiai yra tik pradžia, o ne galinis taškas. Užsibrėžiame tikslus, kurių kol kas negalime pasiekti, nes žinome, kad stengdamiesi juos pasiekti, galime nueiti toliau, nei tikimės. Kurdami inovacijas ir kartodami tuos pačius veiksmus daug kartų siekiame gerai veikiančius dalykus patobulinti netikėtais būdais. Pavyzdžiui, kai vienas iš mūsų inžinierių pastebėjo, kad paieška veikė gerai įvedus žodžius be gramatinių klaidų, jis ėmė svarstyti, kaip ji veiktų įvedus žodžius su klaidomis. Tai paskatino jį sukurti intuityvią ir naudingesnę rašybos tikrinimo priemonę.

    Net jei jūs nežinote, ko tiksliai ieškote, atsakymo radimas žiniatinklyje yra mūsų problema, o ne jūsų. Stengiamės numatyti mūsų auditorijos visame pasaulyje dar neišsakytus poreikius ir atitikti juos teikiant produktus ir paslaugas, nustatančias naujus standartus. Kai paleidome „Gmail“, joje buvo daugiau saugyklos vietos nei bet kokioje kitoje el. pašto paslaugoje. Žvelgiant atgal, pasiūlymas atrodo akivaizdus, tačiau taip yra todėl, kad dabar vadovaujamės naujais el. pašto atmintinės standartais. Tai yra pokyčiai, kuriuos siekiame įgyvendinti, ir nuolat ieškome naujų vietų, kuriose galėtume ką nors pakeisti. Galiausiai pastovus nepasitenkinimas dabartine situacija yra toji varomoji jėga, kuri stumia mus į priekį, ką bedarytume.

Privatumas

Privatumo politika, įrankiai ir daugiau apie tai, kaip „Google“ tvarko jūsų informaciją.

Daugiau

Sauga

Mūsų požiūris į saugą ir kaip pranešti apie saugos problemą.

Daugiau

Programinės įrangos principai

Mūsų atsakas apgaulingai interneto programinei įrangai.

Daugiau

Nepageidaujamos programinės įrangos politika

Mūsų kriterijai, taikomi naudingai programinei įrangai žiniatinklyje.

Daugiau

Tiekimo grandinė

Mūsų įsipareigojimas atsakingai vykdyti gamybą.

Daugiau