GoogleAnalytics

Sudėtiniai kanalai

Nagrinėkite ne tik paskutinį paspaudimą – peržiūrėkite, kaip rinkodaros kanalai veikia kartu, skatindami pardavimą ir konversijas.

Apžvalga

Jūsų klientai tyrinėja, lygina ir priima su pirkimu susijusius sprendimus skirtingu laiku ir skirtingose vietose, todėl įvertinant grąžą tik pagal paskutinį paspaudimą gaunamas ne visas vaizdas ir potencialiai praleidžiamos svarbios įžvalgos, susijusios su tuo, kaip pasiekiate vertingiausius klientus.

Naudodami „Google Analytics“ sudėtinius kanalus galite peržiūrėti skirtingų skaitmeninių medijų sąveikas ir sužinoti, kaip šie kanalai veikia kartu, skatindami pardavimą ir konversijas. Dar svarbiau tai, kad naudojant šį įrankį galima lengviau priimti esminius rinkodaros sprendimus, susijusius su reklamavimo investicijomis makrolygiu (kokie kanalai) bei mikrolygiu (pvz., kokie raktiniai žodžiai ir skelbimų paskirties vietos).

Kaip tai veikia?

Penkiose sudėtinių kanalų ataskaitose nurodoma, su kuriais kanalais sąveikavo klientai per 30 dienų iki konversijos arba įsigijimo. Šiose ataskaitose teikiama vertinga metrika, pvz.:

  • Pagalbinės konversijos nurodo, kaip ir kada skirtingi kanalai veikė konversiją
  • Atsižvelgiant į laiko delsą galima lengviau nustatyti laiką iki konversijos
  • Kelio ilgis nurodo sąveikų iki konversijos skaičių
  • Populiariausi konversijų keliai nurodo klientų pasirinktus maršrutus

Kodėl verta naudoti sudėtinius kanalus?

  • Peržiūrėkite visus skaitmeninės rinkodaros kanalus vienoje vietoje
  • Geriau supraskite rinkodaros pastangų vertę
  • Peržiūrėkite visus veiksmus, kuriuos klientai atlieka prieš įsigydami ar konvertuodami
  • Pagerinkite rinkodarą atsižvelgdami į kanalų našumą
  • Priimkite tinkamus su skaitmeninės rinkodaros biudžetu susijusius sprendimus

Klientų sėkmės istorija

ONYX HOSPITALITY GROUP

„Sudėtiniai kanalai dabar suteikia mums galimybę pamatyti, kaip klientai pasiekia mūsų svetainę ir atlieka konversijas iš visų kanalų. Pagal tai galime atlikti internetinės rinkodaros veiksmų priskyrimo analizę, žvelgdami į tuos veiksmus kaip į nevienodai sėkmingų kanalų ir veiksmų derinius, o ne paskutinį kartą spustelėtus atskirus kanalus.“