Partnerystė sėkmei pasiekti

Prisijungdami prie „Google Partners“ programos gausite prieigą prie mokymų, palaikymo ir išteklių, skirtų parengti jūsų klientus sėkmei bei padėti jūsų įmonei augti ir išsiskirti iš konkurentų.

Prisijunkite prie „Google Partners“

Prisiregistruokite naudodami savo įmonės „Google Ads“ tvarkytuvės paskyrą.

Pasiekite tik jums skirtas privilegijas

Švietimas ir įžvalgos

Patobulinkite savo žinias apie produktus ir sekite naujausias reklamavimo sektoriaus tendencijas.

Prieiga ir palaikymas

Gaukite techninį palaikymą ir su produktais susijusius išteklius, kad prisidėtumėte prie klientų sėkmės.

Pripažinimas ir apdovanojimai

Parodykite savo žinias ir gaukite atlygį už pasiekimus.

Švietimas ir įžvalgos

Švietimas ir įžvalgos

Narys

Partneris

„Premier“ partneris

Produkto švietimas ir sertifikatai

Kaupkite žinias apie produktus ir gaukite sertifikatus platformoje „Skillshop“, taip pat praplėskite „Google Ads“ žinias žiūrėdami tiesioginius srautus ir kada panorėję dalyvaudami mokymuose.

Klientų įžvalgų ataskaitos

Prieiga prie klientų įžvalgų iš viso pasaulio, kurios padeda priimti informacija pagrįstus verslo sprendimus ir užmegzti strateginius pokalbius su klientais.

Produktų beta versijos

Prieiga prie ataskaitų apie būsimas produktų beta versijas, leidžianti tinkamai pasinaudoti produktų informacija ir paskatinti klientų augimą.

Prieiga ir palaikymas

Prieiga ir palaikymas

Narys

Partneris

„Premier“ partneris

Paskyros ir techninis palaikymas

Susisiekite su palaikymo komandos tarpininku naudodami pokalbio funkciją ar el. paštu arba raskite sprendimus patys „Google Ads“ pagalbos centre.

Išplėstinis „Google Ads“ palaikymas

Gaukite išplėstinį „Google Ads“ palaikymą ir prieigą prie produktų išteklių, kad sustiprintumėte klientų sėkmę.

Vadovams skirti renginiai (tik su pakvietimu)

„Premier“ partneriai vadovai dalyvauja jiems skirtuose „Google“ renginiuose. Šie renginiai – vadovų apskritojo stalo susitikimai su pardavimų ir produktų lyderiais, pritaikytas verslo ugdomasis vadovavimas ir idėjų lyderių turinio nagrinėjimas.

Specialus paskyros palaikymas (tik su pakvietimu)

Specialusis strateginis ir pardavimo palaikymas, teikiamas daugumai „Premier“ partnerių (atsižvelgiant į rinką ir įmonės dydį).

Pripažinimas ir apdovanojimai

Pripažinimas ir apdovanojimai

Narys

Partneris

„Premier“ partneris

Varžybos ir premijos

Kas ketvirtį rengiami „Google Partners“ premijų iššūkiai gali padėti įkvėpti ir motyvuoti komandas kaupti žinias ir užtikrinti įmonės bei klientų sėkmę.

Reklaminiai pasiūlymai

Akciniai pasiūlymai jus įgalina naujiems klientams palengvinti reklamavimo biudžeto naštą – suteikiama „Google Ads“ kreditų.

Partnerio ženklelis

„Google“ partnerio ženklelis jūsų klientams parodo, kad turite naujausias „Google Ads“ žinias, padedančias išsiskirti iš konkurentų.

Katalogas

Ieškodami į jūsų panašių įmonių, „Google“ partnerių kataloge reklamuotojai galės rasti jus.

„Premier Partner“ apdovanojimai

Kasmet rengiamuose „Premier“ partnerių apdovanojimuose pagerbiami skaitmeninės rinkodaros meistrai ir pristatomi „Premier“ partneriai, kurie naudodami „Google Ads“ prisidėjo prie klientų pasisekimo.

Atraskite tris partnerystės pakopas

Programa „Partners“ siūlo tris dalyvavimo pakopas: nario, partnerio ir „Premier“ partnerio. Kiekviena iš jų apima atitinkamas privilegijas ir galimybes, skirtas dar labiau pagerinti jūsų bendradarbiavimą su „Google“.

Narys

Gaukite prieigą prie daugybės įprastų privilegijų, kurios leidžia jums plėstis, toliau tobulinti „Google Ads“ įgūdžius ir prisidėti prie klientų pasisekimo.

Kaip tapti nariu

Prisiregistruokite programoje „Google Partners“ naudodami savo įmonės „Google Ads“ tvarkytuvės paskyrą.

Partneris

Plėtokite platesnę strateginę partnerystę su „Google“ tapdami partneriu ir įgykite „Google“ partnerio ženklelį.

Kaip tapti partneriu

Prisiregistruokite programoje ir atitikite mūsų partnerio reikalavimus (našumas, išlaidos ir sertifikatai).

„Premier“ partneris

Mūsų „Premier“ partnerio pakopa kiekvienais kalendoriniais metais skiriama tik 3 proc. visų programoje dalyvaujančių įmonių, todėl tai yra itin išskirtinė programos pakopa.

Kaip tapti „Premier“ partneriu

Prisiregistruokite dalyvauti programoje, įvykdykite partneriams taikomus reikalavimus (našumas, išlaidos ir sertifikatai) ir patekite tarp geriausių 3 procentų partnerių (programa pradės veikti 2022 m. vasario mėn.).

* Premier“ partnerio būsenos tinkamumo vertinimas atliekamas atsižvelgiant į tai, kaip konkrečioje šalyje sekasi kitoms įmonėms. Įvertinimas yra apytikslis, įvairiose šalyse gali skirtis ir yra atliekamas kasmet. „Premier“ partnerio būsena gali būti pasiekiama ne visose šalyse.

Ženklelio vertė

„Google“ partnerio ženklelis skirtas pademonstruoti savo „Google Ads“ žinias klientams ir išsiskirti iš konkurentų.

„Google Premier“ partnerio ženklelis
„Google“ partnerio ženklelis

Prisijunkite prie „Google Partners“ programos šiandien

Tobulinkite „Google Ads“ įgūdžius, padėkite savo įmonei išsiskirti iš kitų ir siekite rezultatų savo klientams.

Prisijunkite prie „Google Partners“

Prisiregistruokite naudodami savo įmonės „Google Ads“ tvarkytuvės paskyrą.