„Premier“ partneris

ChannelAdvisor

Kaip padėjome savo klientams siekti gerų rezultatų, pasitelkę pažangius „Google Partners“ programoje siūlomus produktų mokymus

Didelis reklamjuostės vaizdas

Faktai

„ChannelAdvisor“ įkūrėme 2001 m., siekdami padėti prekės ženklams ir mažmenininkams sėkmingai orientuotis vis sudėtingesniame daugiakanalio reklamavimo ir pardavimo pasaulyje, pasitelkus centralizuotą platformą. Turėdami biurus visame pasaulyje, palaikome tūkstančius klientų visoje planetoje, teikdami jiems galimybę lengvai integruoti savo produktų pasiūlymus ir skelbimų vietas įvairiuose kanaluose. Tik įsteigę agentūrą akcentavome, kad siūlome prekių ženklams ir mažmenininkams daugiau kontrolės pasitelkus veiksmingą analizę, padedančią sustiprinti pozicijas rinkoje, ir skaitmeninio reklamavimo strategijas, skirtas el. prekybos tikslams pasiekti.

Citatos piktograma

Galimybė rodyti „Premier“ partnerio ženklelį mums teikia patikimumo. Ženklelis patvirtina, kad išmanome „Google Ads“ produktus ekspertų lygiu ir turime prieigą prie specialiųjų mokymų, palaikymo ir įžvalgų – nesvarbu, padedame plėsti skaitmeninę rinkodarą dabartiniams klientams ar bandome pritraukti potencialių.

John Adams

Strateginių partnerių verslo plėtros vadovas, ChannelAdvisor

Mūsų darbo su „Google Partners“ patirtis

Sėkmės istorijos vaizdas

Mes, „ChannelAdvisor“, padedame savo klientams optimizuoti geriausius el. prekybos kanalus. Jie pasikliauja mūsų kompetencijomis ir įžvalgomis, padedančiomis orientuotis greitai besikeičiančioje verslo aplinkoje. Nuo tada, kai 2016 m. buvo pradėta teikti programos „Premier“ pakopa, esame „Google Premier“ partneris, o privilegijos pridėjo vertės visiems mūsų veiklos aspektams – pradedant auditorijos duomenimis ir žiniomis, baigiant mokymo ir švietimo ištekliais.

Mes, „ChannelAdvisor“, naudojamės pažangiais „Google Partners“ akademijos produktų mokymais, kad galėtume sekti naujausias tendencijas ir įžvalgas, skirtas vartotojų elgsenai numatyti; tai puikus išteklius, padedantis agentūrai pateikti geriausias rekomendacijas klientams. Teminiai ir aktualūs seminarai žiniatinklyje, apvaliojo stalo susitikimai ir programos mums suteikia strateginį pranašumą, padedantį pasiekti didžiausią klientų kampanijų našumą. Prieš 2020 m. Kalėdų atostogas „Retail on Air“ programa ir baltoji knyga padėjo mums pasiruošti sezonui, kurį COVID-19 pavertė nenuspėjamu. Galėjome pasiūlyti klientams šiems sunkiems laikams pritaikytas strategijas su naujausia informacija apie el. prekybą, vartotojų pageidavimų duomenis ir pristatymo į parduotuvę tendencijas.

Be to, būdami 2019 m. „Premier“ partnerių apdovanojimų finalininkais „Apsipirkimo reklamavimo meistrystės“ ir „Verslo plėtros internete“ kategorijose, tikrai išsiskiriame – pripažinti mūsų darbo užmojai ir išmanymas.

Atsižvelgiant į tai, kad šioje vertikalėje keičiasi kraštovaizdis, žinojimas, kad galime pasinaudoti geriausiais atitinkamos kategorijos mokymais ir įžvalgomis, teikiamomis „Google Partners“ programoje, mūsų agentūrai ne tik teikia daug svorio, bet ir ramybę.

Partnerystės vertė

1 ženklelio piktograma

„Partners“ akademija leidžia „ChannelAdvisor“ įsisavinti naujausias sektoriaus tendencijas ir geriausią „Google“ praktiką, kad būtų maksimaliai išnaudojamas mūsų klientų kampanijų potencialas

2 ženklelio piktograma

Reklamavimo Paieškos tinkle, apsipirkimo skelbimų, reklamavimo vaizdo įrašuose ir vaizdinio reklamavimo sertifikatai

3 ženklelio piktograma

Patekimas į „Google Premier“ partnerių apdovanojimų finalą padeda būsimiems klientams parodyti, kad esame sektoriaus lyderiai

Prisijunkite prie „Google Partners“ programos šiandien

Tobulinkite „Google Ads“ įgūdžius, padėkite savo įmonei išsiskirti iš kitų ir siekite rezultatų savo klientams.

Prisijunkite prie „Google Partners“

Prisiregistruokite naudodami savo įmonės „Google Ads“ valdytojo paskyrą.