„Premier“ partneris

EPA Digital

Apie sėkmės klientams pritraukimą ir mokymų bei įžvalgų išplėtimą pasitelkus „Google Partners“ programą

Didelis reklamjuostės vaizdas

Faktai

Mes, „EPA Digital“, esame skaitmeninės reklamos agentūra, kurios kryptys – tiek našumo rinkodara, tiek prekės ženklo kūrimas. Dirbame su daugiau nei dvidešimt penkiais klientais iš įvairių sektoriaus šakų, turime el. prekybos, potencialių klientų generavimo ir prekės ženklo kūrimo tikslų Meksikoje ir Centrinėje Amerikoje. Nuo pat įkūrimo prieš daugiau nei dešimt metų pasitikime „Google“ siekdami sėkmės klientams, o 2013 m. tapome „Google“ partneriu. Didžiuojamės, kad nuolat esame vieni pirmųjų, įdiegiantys „Google“ sprendimus Meksikoje. „Google“ sprendimus Meksikoje.

Citatos piktograma

Buvimas „Premier“ partneriu yra pagrindinė mūsų agentūros sėkmės dalis, nes tai teikia sertifikatus, išsilavinimą ir strategines įžvalgas. Kaip „Premier“ partneris žinome, kad klientams pateikiame geriausius duomenis ir sprendimus.

José Ignacio González

Steigėjas ir generalinis direktorius, EPA Digital

Mūsų darbo su „Google Partners“ patirtis

Sėkmės istorijos vaizdas

Mes, „EPA Digital“, sutelkiame dėmesį į našumo ir prekės ženklo optimizavimą savo klientams, tam naudodami analizę ir įžvalgas. Visgi tai darome ne vieni: mes žinome, kokia vertinga gali būti stipri partnerystė, todėl kai 2013 m. atsirado galimybė tapti „Google“ partneriu, mes ja pasinaudojome, o vėliau tapome „Premier“ partneriu. „Buvimas „Premier“ partneriu davė neįkainojamos naudos plečiant verslą ir gerinant rezultatus, kurių siekėme dėl savo klientų“, – sako mūsų steigėjas ir generalinis direktorius José Ignacio González.

Kadangi „Google Ads“ našumo optimizavimas yra mūsų veiklos esmė, agentūroje dažnai optimizavimo balą naudojame kaip sėkmės metriką. Siekdami, kad agentūra nuolat tobulėtų šiuo klausimu, naudodami „Skillshop“ sertifikatus stengiamės išmokti geriausios praktikos. „Mūsų komanda turi daugiau nei 75 sertifikatus, todėl klientai gali būti tikri, jog stengiamės, kad jų pristatymas internete būtų nepriekaištingas“, – paaiškina González.

Kadangi mūsų darbuotojai išmokyti, sertifikuoti, galime optimizuoti klientų paskyras naudodami įžvalgas, gautas „Google Partners“ programoje, ir taip stiprinti pasitikėjimą savimi ir pasiekti gerų rezultatų visose valdomose paskyrose.

„Apskritai būdami „Premier“ partneriu įgavome konkurencinio pranašumo, kalbant apie santykių su klientais užtikrintumą ir gilinimą“, – sako González. „Mūsų agentūros augimas priklauso nuo sugebėjimo pritraukti ir išlaikyti klientus, o „Premier“ partnerio ženklelis nepaprastai padeda, mat jie labiau mumis pasitiki. Matydami, ko išmokstame ir kokias įžvalgas bei paskyrų našumo ataskaitas teikiame, jie yra tikri mūsų gebėjimu optimizuoti jų verslus – kaip ir mes patys.“

Partnerystės vertė

1 ženklelio piktograma

Optimizavimo balai yra klientų paskyrų ir bendrojo agentūros našumo sėkmės metrika

2 ženklelio piktograma

„Skillshop“ teikiamas produktų sertifikavimas mūsų komandą išmoko pastarųjų su produktais susijusių naujovių, kurias galime panaudoti savo klientų labui

3 ženklelio piktograma

Specialieji „Google Partners“ renginiai sujungia mūsų komandą su kitais sektoriaus lyderiais, be to, per juos sužinome apie tendencijas ir naujus produktus

Prisijunkite prie „Google Partners“ programos šiandien

Tobulinkite „Google Ads“ įgūdžius, padėkite savo įmonei išsiskirti iš kitų ir siekite rezultatų savo klientams.

Prisijunkite prie „Google Partners“

Prisiregistruokite naudodami savo įmonės „Google Ads“ valdytojo paskyrą.