Kas yra „Street View“?
Kur toliau „Google“ ketina rinkti „Street View“ vaizdus
Sužinokite, kur toliau keliausime su „Street View“ automobiliu arba „Street View“ filmakrepšiu
{[key]}, ...Sužinokite daugiau
Pateikite informaciją „Street View“
Parodykite savo vietos bendruomenę, dalykitės apylinkių vaizdais, padėkite įmonėms tapti matomoms „Google“ žemėlapiuose, kurkite vietos kelių žemėlapius arba patys atnaujinkite „Street View“. Prisidėti galite įvairiai – visi būdai padeda išsiskirti „Google“ žemėlapiuose.
„Street View“ patikima programa
Patikimi profesionalai – tai patyrę fotografai, galintys kurti „Street View“ vaizdus tiek gatvių, tiek patalpų lygmeniu. Susisiekite su patikimu profesionalu ir įkvėpkite savo aplinkai gyvybės „Google“ žemėlapiuose.
Paskelbkite susietas nuotraukas
Naudodamiesi nauja programos „Street View“ beta versijos funkcija, galite kurti „Street View“ vaizdus savo „Android“ išmaniajame telefone.
Fotografuokite ir dalinkitės savo „Street View“ vaizdais
Gaukite „Street View-ready“ įrangą ir skelbkite vaizdus su „Street View Studio“.
-
Ieškodami įmonių klientai 44 % atvejų naudoja žemėlapių produktus.
Ipsos study [PDF anglų k.]
-
Vidutiniškai 41 % tokių vietų paieškų baigiasi apsilankymu vietovėje.
Ipsos study [PDF anglų k.]
-
Išsamesnė tyrimo informacija
- Internetinėje apklausoje buvo apklausti klientai, kurie pastarąsias 30 dienų internete ieškojo restorano ar viešbučio (naudodami bet kurį įrenginį).
- Iš viso surinkta informacija iš atrinkto 1201 respondento nuo 2015 m. liepos 21 d. iki rugpjūčio 2 d.
- Sukurtos skirtingos vietinės įmonės įrašo versijos (viena skirta viešbučiui, kita – restoranui), kad būtų įtraukta pagrindinė informacija, nuotraukos ir (arba) virtualioji ekskursija (kuriant kiekvieną versiją naudota ta pati medija).
- Respondentų paprašyta peržiūrėti vieną iš skirtingų kiekvieno verslo įrašų (atsitiktine tvarka). Kiekvienas respondentas peržiūrėjo:
- 1 viešbučio įrašą ir 1 restorano įrašą; taip pat
- 1 įrašą su virtualiąja ekskursija ir 1 įrašą be virtualiosios ekskursijos.
- Pastaba: alternatyvūs įrašai lauke buvo pateikiami tolygiai ir nuosekliai atsitiktine tvarka.
- Peržiūrėjusių kiekvieną įrašą respondentų buvo paprašyta įvertinti jų susidomėjimą rezervuoti.
- Sukaupti alternatyvių įrašų (su ekskursija ir be jos) įvertinimai siekiant suprasti virtualiųjų ekskursijų poveikį susidomėjimui atrinktomis įmonėmis.
Atsisiųsti apžvalgą [PDF]
Bendradarbiavimas su patikimu fotografu ar agentūra
Kreipkitės į patikimus fotografus ir agentūras ir juos pasamdykite, kad padėtumėte savo įmonei tapti matomai „Google“ žemėlapiuose