Svetainių mobiliesiems ataskaitos

Supratus srautą iš mobiliųjų įrenginių į svetainę galima apsispręsti, ar reikia realizuoti atsakomąjį dizainą, ar atsižvelgiant į srautą sukurti atskirą svetainę mobiliesiems. Kadangi mobiliųjų įrenginių naudojimas toliau auga ir tai, kam klientai teikia pirmenybę, keičiasi, vykdant strategiją ir užtikrinant sėkmę svarbiausia – analizė ir optimizavimas.

Mobilieji įrenginiai

Apžvalgos ataskaita: iš pirmo žvilgsnio pamatykite, koks svetainės našumas mobiliuosiuose

Apžvalgos ataskaitoje pateikiama lankytojų analizė pagal tai, ar jie lankėsi naudodami mobiliuosius įrenginius. Greitai nustatykite, kokia srauto dalis gaunama iš mobiliųjų įrenginių, ir svarbias metrikas, susijusias su šiais lankytojais, pvz., atmetimo rodiklį ir lankytojų apsilankymo trukmę, kad išsiaiškintumėte, ar mobiliųjų galimybės atitinka naudotojų lūkesčius.

Sužinokite daugiau.

Mobiliųjų įrenginių ataskaitų teikimas: sužinokite, kurios platformos mobiliesiems veiksmingiausios

Sužinokite, kuriuos įrenginius lankytojai naudoja ieškodami jūsų svetainės, kad galėtumėte pateikti prekės ženklą tiems įrenginiams tinkamiausiais formatais. „Google Analytics“ gali pateikti, kurios operacinės sistemos mobiliesiems ir konkretūs mobilieji įrenginiai siunčia lankytojus į jūsų svetainę, programą mobiliesiems ar visuomeninės medijos puslapį.

Sužinokite daugiau

Žemėlapio perdangų ataskaita: pamatykite srauto iš mobiliųjų įrenginių kilmę

Žiūrėdami statistiką pagal vietovę („Žemėlapio perdangos“ skirtukas) galite sužinoti dabartinę srauto iš mobiliųjų įrenginių kilmę bei nuspėti, kur srautas padidės.

Sužinokite daugiau