Tvarkyti dabar

Atsakome į jūsų klausimus apie „Google“ Įmonės profilį

DUK apie įmonių profilius

Jūsų įmonės profilis yra nemokamas įrankis, kuriuo galite valdyti, kaip jūsų įmonė rodoma „Google“ paieškoje ir Žemėlapiuose. Naudodami įmonės profilį galite palaikyti ryšius su klientais, skelbti naujienas, pateikti produktus ir paslaugas, priimti užsakymus internetu ir pan.

Sužinokite daugiau apie tai, kaip „Google“ naudoja jūsų įmonės informaciją

Taip, galite nemokamai kurti įmonės profilį sistemoje „Google“. Nemokamai sukurkite profilį ir tvarkykite įmonę iš „Google“ paieškos ir Žemėlapių, kad pasiektumėte daugiau klientų.

Įmonės profiliui valdyti mobiliuoju įrenginiu galite naudoti „Google“ žemėlapių programą. Staliniu kompiuteriu galite valdyti tiesiai iš „Google“ paieškos naršyklėje.

Sužinokite daugiau apie profilio atnaujinimą iš Paieškos ir Žemėlapių

Taip, neturint įmonės fizinio adreso galima turėti profilį, jei bendraujate su klientais tiesiogiai. Taip pat profilį galite turėti, jei jūsų įmonė mišri: klientai aptarnaujami įmonės adresu ir lankomasi tiesiogiai pas juos arba jiems teikiamos pristatymo paslaugos. Taip pat įmonės profilį galite turėti, jei jūsų įmonė aptarnaujamos srities ir lankotės tiesiogiai pas klientus arba jiems teikiate pristatymo paslaugas, bet neaptarnaujate klientų įmonės adresu, pvz., santechnikų ar valymo paslaugos.

Sužinokite, kaip pareikšti teises ir patvirtinti profilį, jei jūsų įmonė aptarnaujamos srities

Taip, nemokamas įmonės profilis papildo svetainę, užtikrinant geresnį dabartinės įmonės svetainės matomumą „Google“ paieškoje ir „Google“ žemėlapiuose.

Daugelio įmonių nuosavybės teisę galima patvirtinti telefonu, SMS pranešimu arba pateikus „Google“ atviruko užklausą ir jį gavus savo adresu.

Sužinokite daugiau apie įmonės patvirtinimą

Taikydami patvirtinimą galime užtikrinti, kad esate teisėtas įmonės savininkas ir turite leidimą tvarkyti įmonės profilį. Mums svarbu jūsų sauga ir nenorime, kad kiti asmenys, išskyrus jus ar jūsų patvirtintus valdytojus, naujintų jūsų profilį.

Galite parodyti, kad siūlote tiek asmeninio dalyvavimo, tiek internetines paslaugas, įmonės profilyje naudodami atributus.

Sužinokite daugiau apie internetinių paslaugų rodymą

Taip, galite atsakyti į atsiliepimus, prisijungę prie paskyros. Kai atsakote į atsiliepimą, „Google“ paieškoje ir Žemėlapiuose atsakymas rodomas po kliento atsiliepimu su etikete „Savininko atsakymas“.

Sužinokite daugiau, kaip atsakyti į atsiliepimus

Taip. Jei įmonėje teikiamos konkrečios paslaugos skirtingu laiku (pvz., nurodomos senjorų valandos, pristatymo, išsinešimo laikas), vietoje išimtinio darbo laiko galite nustatyti daugiau darbo valandų.

Sužinokite, kaip nustatyti daugiau darbo valandų

Informuokite klientus apie tai, kokias paslaugas siūlote, naudodami atributus, pvz., „Maitinimo paslaugos“ ar „Atsiėmimas lauke“. Taip pat galite nurodyti, kokių saugos priemonių imasi jūsų įmonė, pvz., „Būtina kaukė“, „Darbuotojai tikrina temperatūrą“ ar „Tarp apsilankymų dezinfekuojame paviršius“. Sužinokite, kaip pridėti ar redaguoti įmonės atributus.

Sužinokite daugiau apie atributų redagavimą

Atnaujinkite meniu, jei pakeičiate tiekiamus patiekalus arba jei teikiate specialių ar ypatingų pasiūlymų, kad pritrauktumėte klientų. Jei norite atnaujinti meniu, prisijunkite prie įmonės profilio. Kairėje pateiktame meniu spustelėkite „Informacija“ > „Meniu“. Tada redaguokite ar pridėkite elementų.

Sužinokite daugiau apie meniu atnaujinimą

Dabar Įmonės profilį galite atnaujinti tiesiai iš „Google“ Paieškos ir Žemėlapių. Jei norite pradėti, prisijunkite prie „Google“ paskyros, kurią naudodami patvirtinote įmonę. „Google“ Žemėlapiuose spustelkite profilio nuotrauką viršutiniame dešiniajame programos mobiliesiems kampe ir pasirinkite „Jūsų Įmonės profilis“, kad pasiektumėte šiuos įrankius. „Google“ Paieškoje ieškokite įmonės pagal pavadinimą arba ieškokite pagal užklausą „Mano įmonė“, kad atnaujintumėte profilį.

Sužinokite daugiau apie profilio atnaujinimą iš Paieškos ir Žemėlapių

Įmonių profiliai pakeitė „Google“ vietas verslui, „Google“ įrašus ir „Google+“ įmonių puslapius.

Taip. Geriausių partnerių programa akcentuoja partnerius, teikiančius vertingas paslaugas platesnei „Google“ mano verslą naudojančių prekybininkų bendruomenei.

Sužinokite daugiau apie geriausius partnerius

Teikiame įrankius, kad padėtume visų tipų įmonėms klestėti ir plėstis, teikdami pritaikytus patarimus bei tobulindami jūsų darbo eigą.

Atraskite daugiau įrankių

Galite pasiekti daugiau klientų naudodami „Google Ads“. „Google Ads“ pritraukia žmones į jūsų įmonę, kad ir ką parduotumėte.

Sužinokite daugiau apie tai, kaip naudoti „Google Ads“

Prisijungimas prie pokalbio

Tvarkyti dabar