Nuo hobio iki pasaulinio pripažinimo – kaip perkėlus Prancūzijos Polinezijos grožį į žemėlapį jos gyventojai gavo neišmatuojamos naudos.

Prancūzijos Polinezija – balto smėlio paplūdimiai, vingiuojantys pažintiniai takai ir UNESCO pasaulio paveldo objektai paverčia ją populiaria vieta, kurią privaloma bent kartą aplankyti. Kol kiti apie tai tik svajoja, Christophe Courcaud pamatė unikalią galimybę priartinti rojų prie namų ir padėti Taičio turizmui suklestėti pasitelkiant „Street View“.

1 800 km

nufotografuota

1 200 000

vaizdai

per

8K

rodymo raiškos vaizdo įrašai

Daugiau kaip 8

salos

18

paskelbtų viešbučių

Daugiau kaip 450

sukurtų
verslo įmonių įrašų

Verslo ir malonumo derinys

Įkvėptas „Street View“ ir meilės nuostabioms Prancūzijos Polinezijos saloms, 2019 m. Christophe įkūrė „Tahiti 360“. Įmonės specializacija – didelių lauko erdvių Prancūzijos Polinezijoje, įskaitant pažintinius takus ir paplūdimius, fotografavimas 360 laipsnių kampu ir gautų vaizdų įkėlimas į „Street View“. Ir nors pagrindinis jo tikslas – fiksuoti ir atskleisti salos gyvenimo grožį, Christophe taip pat padeda vietos įmonėms tapti labiau matomoms pasitelkiant įtraukias „Street View“ virtualiąsias vidaus ekskursijas.

Prancūzijos Polinezijos žemėlapio sudarymas

Šiais laikais, kai beveik viskas suskaitmeninta, sunku patikėti, kad iki Christophe’o ir „Tahiti 360“ įsikūrimo saloje buvo prieinami tik palydoviniai Prancūzijos Polinezijos vaizdai. Kad būtų dar sudėtingiau, gatvės tokiose salose kaip Bora Bora ir Taitis neturėjo pavadinimų, todėl nuvykti į reikiamą vietą buvo iššūkis ir vietiniams, ir turistams. Blogiausia, kad tai gerokai apsunkino pagalbos tarnybų, pvz., ugniagesių, greitosios pagalbos ir policijos, darbą.

 

Visada maniau, kad „Street View“ gali būti labai naudingas vietos bendruomenėms. Visada žavėjausi galimybe įsivaizduoti save konkrečioje vietoje ir susipažinti su aplinka dar neišėjus iš namų. Tai atrodė ypač naudinga Prancūzijos Polinezijoje, kur lengvai rasti kelią buvo beveik neįmanoma.

-

Christophe Courcaud, „Tahiti 360“ įkūrėjas

 

Bora Bora žemėlapių sudarymas „Google Street View“

Pripažindamos galimą „Street View“ naudą salos gyvenimui, vietinės institucijos bendradarbiavo su „Tahiti 360“, kad sudarytų žemėlapį ir nurodytų visus Taityje, Moorėjoje, Bora Boroje, Rajatėjoje, Maupityje, Huahinėje, Fakaravoje ir Rangiroa esančius kelius. Kad apkeliautų 1 800 km besidriekiančią Prancūzijos Polineziją, Christophe pasitelkė visureigius, golfo vežimėlius, elektrinius dviračius, greitaeigius katerius ir net žirgus. Iš dalies dėl Christophe užtikrintos aprėpties ir vietos geografinių duomenų, kuriais dalijasi institucijos, dabar „Google“ žemėlapiuose galima gauti naujausią informaciją apie eismą, greičiausio maršruto pasiūlymus ir nurodymus, kaip pasiekti vietines įmones Taityje. Tai ypač naudinga pagalbos tarnyboms, kurios tokiu būdu gali efektyviau dirbti saloje. Galiausiai galimybė pasinaudoti „Tahiti 360“ vaizdais „Street View“ taip pat padėjo supaprastinti miestų planavimą, pastatų priežiūrą ir eismo sąlygas.

Prieiga prie UNESCO pasaulio paveldo objekto

Įtraukiausia „Tahiti 360“ siūloma ekskursija yra ekskursija po Rajatėjos saloje esančią Taputapuatėją. Įtraukus Prancūzijos Polineziją į UNESCO pasaulio paveldo objektų sąrašą, kasmet čia atvyksta daugiau kaip 300 000 lankytojų. Tačiau užfiksavęs jos grožį 360 laipsnių kampu Christophe suteikė galimybę milijonams žmonių apsilankyti joje virtualiai. „Street View“ skelbiami Christophe’o darbai perkėlė pasaulio stebuklą į mūsų ekranus ir leido mums visiems jį patirti.

Aprėpti visą salą nebuvo lengva, bet Christophe priėmė šį iššūkį. Norėdamas įsitikinti, kad 360 laipsnių kampu užfiksavo viską, ką Bora Bora galėjo pasiūlyti, jis keliavo po salą automobiliu, laivu ir pėsčiomis. Christophe užtruko tik septynias dienas, kad sudarytų visos salos žemėlapį ir leistų visiems su juo susipažinti naudojant „Street View“.

Be Bora Boros, Christophe taip pat nufotografavo visas Taičio sostinės Papeetės gatves ir Pirajės miestą. Abiejų miestų vaizdams pasirodžius „Street View“, matomumas pasiteisino.

Vietinėms įmonėms taip pat buvo suteikta galimybė pasirodyti „Street View“. Didelės viešbučių grupės, kaip antai „Intercontinental“, „Manava“ ir „Hilton“, taip pat mažesnės apgyvendinimo su pusryčiais paslaugas siūlančios įmonės nekantravo pasinaudoti galimybe pareklamuoti savo paslaugas pasauliniu mastu.

Dar daugiau vietų, kurias būtina pamatyti

„Tahiti 360“ tikisi iki metų pabaigos aprėpti visas Prancūzijos Polinezijos salas, įskaitant Maupitį, Tahaa, Markizo, Gambjė ir Pietines salas. Prancūzijos Polinezijoje liko dar daug neatrastų vietų, todėl Christophe jau galvoja apie savo kitą nuotykį. Jis jau sutiko bendradarbiauti su Prancūzijos vietinėmis institucijomis savo gimtajame mieste, kad „Somme Tourisme“ nufotografuotų 400 km besidriekiančius dviračių takus, Amjeno plaukiojančius sodus ir turistinį traukinį. Christophe taip pat fotografuos Teahupoo, kur per 2024 m. olimpines žaidynes vyks banglenčių sporto renginiai. O iki tol jis tikisi į „Street View“ įtraukti Naująją Kaledoniją, Voliso ir Futūnos salas, pagerinti vietos gyventojų kasdienį gyvenimą ir padėti daugiau žmonių atrasti rojų.

„Street View“ yra bendradarbiavimu grindžiama platforma, kurioje bendraautoriai gali padėti bendruomenėms klestėti, įmonėms augti ir priartinti pasaulio stebuklus prie namų, skelbdami įtraukiančius vaizdus „Google“ žemėlapiuose. Geriausia, kad kiekvienas gali sukurti savo sėkmės žemėlapį naudodamas „Street View“, tereikia žengti pirmą žingsnį ir prisidėti.

Dalykitės savo „Street View“ vaizdais